۱۹.۳.۸۸

وب سایت محمود هک شد


محمود هک میشود تا بفهمد در هیچ جا طرفداری ندارد و تمام آن کسانی که محمود محمود میکنند دنبال جیره خواری هستند که ....
عکس وب سایت محمود قشنگ . محمود دفعه قبلی که تو وب سایتت را هک شده ، دیدی یادت است چه فشاری بر ما آوردی تا بنویسیم ما از تو حمایت میکنیم ! یادت است ؟ اکنون همه تو را به زباله دان تاریخ هدایت میکنند و این چنگ دندان نشان دادن تو مرا به این فکر وا میدارد که چقدر دیر تو را به زباله دان تاریخ فرستادیم .

1 نظرات:

ناشناس گفت...

حاج صادق محصولی وزیرکشور احمدی نژاد نقل میکند که: من خودم با همین گوشام از حاج داود احمدی نژاد برادر بزرگ دکتر شنیدم تعریف میکرد خاطره:
بچه که بوده یه روز شاگردهارو از مدرسه برده بودن سینما! اما این داوود ما که از همان اوان طفولیت حاجی بود و هی تف مینداخت به فرنگیات از رفتن به سینما و ارتکاب گناه استنکاف میورزیده، برای کش رفتن قاقالیلی زودتر به خانه میآید. اما هر چه در میزند دیوار میشنود و اهل خانه نه! تا اینکه ناگهان در باز شده و یک سید نورانی با یک قبضه ریش حنایی از خانه بسرعت جیم میشوند. آنروز حاج داوود علاوه بر قاقای مفصل مبلغی هم وجه نقد برای مراجعه به سینما از والده مکرمه دریافت میکند که ما هم نمیفهمیم چرا؟ اما حاج داوود میگوید بعداها که صورت منور حاجآقا خامنه ای را در تلویزیون اول عنقلاب دیده،
حاج داوود در حالی که اشکهاش را با پشت دسسش پاک میکرد ادامه داد: که بعله اول عنقلاب همون روزیکه که صورت منور حاجآقا سیدعلی خامنه ای را در تلویزیون دیده یادش آمده ای وای ایشان همان سید ششدانگی بوده که در آن نیمروز بارانی از خانه انها خشک خشک به کوچه زده بود!


البته در تاریخ سیاسی اسلام هم سابقه مند است همان که امیرالمومنین معاویه خلیفه پنجم شاهد جور کرد که فلان سردار کبیر که میگفتیدند حرامزاده ببوده، ساخته ابی سفیان پدر مکرم جناب خلیفه مسلمین و لاجرم برادر ایشان است. باقیش را خودتان

Developed by Free CSS Templates Pimped for blogger by Blogger Templatesand by Blogger-fa.com