۱۷.۳.۸۸

رئیس جمهور دروغگوی من



وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من دروغ میگویید .
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من دانشجویان را رهسپار انفرادی میکند
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من حکم نابودی دراویش قم را میدهد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من کمر به نابودی مسیحیان و بهائیان می بندد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من لومپنانه سخن از نابودی یک کشور میبرد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من توهم مدریت جهان را دارد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من به طور جد دچار بیماری روحی روانی است ( چند شخصیتی و اسکیزفرنی )
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من در خانه اش قیمت گوجه فرنگی با کل ایران متفاوت است
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من نان را کرد صدو پنجاه تومان
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من من را از کار بیکار کرد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من کارگران را با باتوم رهسپار اوین کرد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من دلارا را اعدام کرد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من جوانان را اعدام قصاصی کرد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من دستور به سنگسار داد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من امید میر صیافی، ساران،اکبر محمدی و ... را خود کشی و کشتاند
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من مرا در جهان کوچک کرد
وقتی رئیس جمهور ناخواسته ی من بغض چهار ساله ای را به من تحمیل تا هر روز شاهد زجه و زاری دختران و مادرانشان در وزرا و جای جای این مملکت باشم من سکوت کردم .

دیشب رئیس جمهور ناخواسته ی من باز هم دروغ گفت و گفت و گفت ، بغض من ترکید ، به حال ملتم دلم سوخت به حال خودم دلم سوخت . سوخت و سوخت و سوخت . حالا تنها به کسانی که میگویند او راست میگوید به آنها میگوییم مگر نه آینکه دیشب مستر پریزیدنت از بانک مرکزی سخن به میان آورد و هرچه خواست به هم تافت و گفت تا ما بدانیم ایران بهشت شده و ما نمیدیدیم .
فقط از شما میخواهم به این لینک سر بزنید این لینک همان لینک بانک مرکزی دیشب مستر پریزیدت هست .

لینک مربوطه

وسلام .

1 نظرات:

ناشناس گفت...

اگه دهنتو نبندی بوی گند چاه توالت دهنت دنیا رو برمی داره ، تا قبل از این که این اراجیف رو برای ریئس جمهور بنویسی و اونو دروغگو خطاب کنی کجا بودی ، دروغگو تو اون موسوی بی شرفه که زیر پرچم دزدهای یمثل رفسنجانی و خاتمی و... سینه می زنه ، خاک بر سرت که منطقت رو از این و اون می گیری چیزی از خودت نداری برو بمیر جرثومه فساد

Developed by Free CSS Templates Pimped for blogger by Blogger Templatesand by Blogger-fa.com